Facebook

Yantra naudojimas

Taigi pradėkime

Atsargiai atsigulkite ant „Yantra Mat“. Tikėtina, kad pirmąsias 3–5 minutes jausite diskomfortą; tai praeis, o Jūs pradėsite jausti šilumą ir lengvą spaudimą. Giliai kvėpuokite ir atsipalaiduokite. Tolygiai paskirstykite savo svorį ant kontaktinių taškų. Jei norite, pasidėkite medvilninį audinį tarp savo kūno ir kilimėlio (pasidėkite pagalvės užvalkalą, paklodę arba dėvėkite marškinėlius).


Po šiek tiek laiko galite naudotis „Yantra Mat“ be apsauginio sluoksnio. Mūsų kūnai yra skirtingi ir tam tikros aplinkybės gali padaryti mus jautresnius, tačiau kiekvienas gali naudoti „Yantra Mat“ pagal savo poreikius.

1–4 Diena
Rekomenduojame naudoti apie 10 minučių. Kai kurie žmonės užmiega ant kilimėlio. Kiti jaučiasi tarsi gautų energijos antplūdį iš karto po naudojimo. Poveikį pajusite, kai kilimėlį naudosite dažniau. Skirtingiems žmonėms poveikis gali skirtis.

5–14 Diena
Rekomenduojame gulėti ant kilimėlio apie 20 minučių. Naudokite kilimėlį prieš eidami miegoti. Jeigu užmigsite ant kilimėlio, nieko baisaus. Svarbu, kad negalvotumėte apie tai, kiek laiko gulite ant kilimėlio. Svarbiausia yra atsipalaiduoti. Nesvarbu, kad pragulėsite ant kilimėlio daugiau nei 20 minučių. Padėkite kilimėlį į jam skirtą vietą ir eikite miegoti. Pagaliau Jūs pajusite, kad atsibundate daug labiau pailsėję ir įgavę energijos visai dienai.

Po 14 Dienų
Šiuo metu jau būsite daug sužinoję apie „Yantra Mat“ ir jo poveikį būtent Jums. Ant kilimėlio galite gulėti šiek tiek ilgiau, pavyzdžiui, 20–40 minučių. Kai kurie žmonės daro trumpas pertraukas, tačiau dauguma naudoja jį kasdien, siekdami kuo didesnio poveikio.  Kilimėlis puikiai tinka ir tiems, kas praktikuoja jogą - kiekvieną dieną galima su juo mankštintis.