Facebook

Yantra naudojimas

Yantra kilimėlis yra 44 cm pločio ir 75 cm ilgio. Jį sudaro 8820 akupresūros taškų, kurie yra sukalibruoti, siekiant užtikrinti vienodą visų taškų spaudimą. Galite atsigulti ant nugaros arba ant pilvo. Taip pat galite stimuliuoti biologiškai aktyvius taškus pėdų ir plaštakų srityse ("Su Džok" terapija). Kilimėlį galite padėti ant kėdės ar sofos ir atsisėsti nugara į jį – taip galėsite kontroliuoti spaudimo jėgą. Pirmąkart naudodami „Yantra Mat“, galite justi nedidelį diskomfortą, todėl patariame dėvėti plonus medvilninius drabužius, kol Jūsų kūnas prisitaikys prie akupresūros poveikio.

„Yantra Mat“ nerekomenduojame naudoti nėščioms arba maitinančioms moterims. Jeigu vartojate vaistus ar turite odos problemų dėl „Yantra Mat“ naudojimo pasikonsultuokite su gydytoju ar dermatologu.
 
Naudokitės „Yantra Mat“ kas dieną!

Pirmąsias 5–20 minučių „Yantra Mat“ aktyvina energiją, o po 25 minučių prasideda atpalaiduojamasis poveikis. Dažniausiai „Yantra Mat“ naudojamas gulint ant nugaros – taip stimuliuojami svarbiausi stuburo zonos taškai ir neapkraunami nugaros raumenys.

„Yantra Mat“ forma, dydis ir spalva tinka kiekvienam. Kiekviena „Yantra Mat“ detalė yra tiksliai ir kruopščiai apgalvota taip, kad pagerintų Jums sveikatą ir suteiktų Jūsų namams harmonijos.
 
Nugara
Atsigulkite ant lygaus paviršiaus. Jeigu įmanoma, po sprandu pasidėkite pagalvę. Tokiu būdu bus stimuliuojami akupresūros taškai stuburo zonoje ir neapkraunami nugaros raumenys.
Pilvas
Atsigulkite ant pilvo, kaip parodyta paveikslėlyje. Tai padės pagerinti medžiagų apykaitą ir atpalaiduoti įsitempusią diafragmą bei kvėpavimo raumenis.
Pėdos
Ši padėtis padės pagerinti viso organizmo kraujotaką, limfotaką, nuims kojų nuovargį. Taip pat stimuliuojama įvairių žmogaus kūno dalių ir vidaus organų veikla, kadangi pėdose esama biologiškai aktyvių taškų ("Su Džok" terapija).

Delnai
Šioje padėtyje yra stimuliuojami biologiškai aktyvūs taškai plaštakose, ko pasiekoje stimuliuojama visų organų veikla ("Su Džok terapija).

Skruostai
Atsigulkite ant šono ir atsargiai padėkite skruostą ant kilimėlio. Jeigu jaučiatės nemaloniai, naudokite ploną paklodę. Toks naudojimas atpalaiduos įsitempusį sprandą ir žandikaulius.
Sėdmenys
Galite pasidėti kilimėlį ant paprastos kėdės ir atsisėsti ant jo. Ši padėtis atpalaiduoja įsitempusius juosmens ir sėdmenų srities raumenis.